viernes, 31 de mayo de 2013

Pla de màrqueting

Imatge extreta de la wikipedia

Un cop teniu clar el pla de producció, haureu de desenvolupar un pla de màrqueting. Això és necessari per tenir coneixement de l'entorn on es desenvoluparà el nostre negoci i poder fer un estudi de les necessitats del mercat i també desenvolupar estratègies de promoció i publicitat del nostre producte. A la pestanya del vostre lloc web de google dedicada al pla de màrqueting, cal que desenvolupeu els punts següents:

  1. Coneixement de l'entorn.
    • Quines necessitats cobreix el nostre producte i/o servei?
    • Com és el nostre client? Quines característiques té?
    • Anàlisi de la competència. Quins són els nostres competidors directes i on estan ubicats? Quins són els seus punts forts i febles en relació a la nostra empresa? Quins poden ser els nostres competidors en un futur?
  2. Definició del producte i/o servei
    • Creeu una llista concreta amb els productes i/o serveis que oferiu i el seu preu i pengeu-la al vostre lloc web.
    • Els nostres productes i/o servei tenen quelcom innovador que els diferencii dels que ofereix la competència?
  3. Promoció i publicitat del producte i/o servei
    • En quins mitjans publicitarem el nostre producte i/o servei?
    • Com serà la nostra publicitat? Dissenyeu un cartell o una falca publicitària per un mitjà audiovisual. Inserteu-ho al vostre lloc web.

No hay comentarios:

Publicar un comentario