miércoles, 9 de enero de 2013

Me'n vaig de cap de setmana!

Després de calcular les despeses fixes bàsiques dels dies anteriors, ens agradaria poder marxar de cap de setmana (divendres, dissabte i diumenge) a alguna capital europea, per descansar i conèixer noves experiències.
Però per fer això cal una mica de planificació:
  • Quina capital europea em fa més gràcia visitar i per què?
  • Amb quin mitjà de transport m'hi arribaré? Agafaré l'avió, un tren (ara que l'ave arriba fins a Figueres) o hi aniré en cotxe?
  • Quin tipus d'allotjament em convé més? Hotel, alberg, apartament...
  • Què menjaré? Aniré sempre de restaurant o em sortirà més econòmic anar al supermercat i preparar-me uns entrepans?
  • Tindré despeses extres? Potser voldré visitar museus, hauré d'agafar el metro, voldré anar a teatre...
Amb aquesta activitat es tracta de planificar al màxim aquest viatge, sobretot pel que fa les despeses. Les despeses també les afegirem al nostre full de càlcul 'economia domèstica'.

Enllaços interessants

Activitats

  • Cal que creeu una presentació de diapositives dins la carpeta compartida 'Ens en sortim?'.
  • La presentació ha de parlar dels temes següents:
    • Capital europea
      • Lloc escollit pel cap de setmana i justificació
      • Dies del viatge
    • Mitjà de transport escollit i justificació. Preus dels bitllets o carburant, si es decideix pel cotxe.
    • Allotjament. Nom de l'allotjament i preus. Inclou esmorzar?
    • Quantitat destinada als àpats. Com m'organitzaré per menjar? Aniré sempre de restaurant?
    • Despeses extres. Preus dels museus, teatre i extres que vulgui visitar.
    • Cost  total del viatge.
      • Al final de la presentació hi ha d'haver una petita taula amb totes les despeses i la seva suma. 
      • Us surt car o barat anar de cap de setmana? Creieu que ho podreu assumir?

No hay comentarios:

Publicar un comentario