Imatge extreta de la wikipedia |
Un cop teniu clar el pla de producció, haureu de desenvolupar un pla de màrqueting. Això és necessari per tenir coneixement de l'entorn on es desenvoluparà el nostre negoci i poder fer un estudi de les necessitats del mercat i també desenvolupar estratègies de promoció i publicitat del nostre producte. A la pestanya del vostre lloc web de google dedicada al pla de màrqueting, cal que desenvolupeu els punts següents:
- Coneixement de l'entorn.
- Quines necessitats cobreix el nostre producte i/o servei?
- Com és el nostre client? Quines característiques té?
- Anàlisi de la competència. Quins són els nostres competidors directes i on estan ubicats? Quins són els seus punts forts i febles en relació a la nostra empresa? Quins poden ser els nostres competidors en un futur?
- Definició del producte i/o servei
- Creeu una llista concreta amb els productes i/o serveis que oferiu i el seu preu i pengeu-la al vostre lloc web.
- Els nostres productes i/o servei tenen quelcom innovador que els diferencii dels que ofereix la competència?
- Promoció i publicitat del producte i/o servei
- En quins mitjans publicitarem el nostre producte i/o servei?
- Com serà la nostra publicitat? Dissenyeu un cartell o una falca publicitària per un mitjà audiovisual. Inserteu-ho al vostre lloc web.
No hay comentarios:
Publicar un comentario